Regulamin sklepu internetowego MashTo
§1. Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin (dalej: „Regulamin”) określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem https://mashto.pl/ (dalej: „Sklep”).
- Sklep prowadzony jest przez firmę Magda Piesta MashTo, zarejestrowaną pod adresem Stefana Batorego 12/33, 21-500 Biała Podlaska, NIP: 5372351773, REGON: 387328605, zwaną dalej „Sprzedawcą”.
- Regulamin określa zasady zawierania umów sprzedaży towarów i usług za pośrednictwem Sklepu, prawa i obowiązki Sprzedawcy i Klienta oraz zasady realizacji prawa do odstąpienia od umowy.
- Sklep działa zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym przepisami Kodeksu cywilnego, Ustawy o prawach konsumenta oraz rozporządzeniami Unii Europejskiej dotyczącymi handlu elektronicznego.
§2. Definicje
- Klient – osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna posiadająca zdolność prawną, która dokonuje zakupów w Sklepie.
- Konsument – Klient będący osobą fizyczną, dokonujący zakupu w celu niezwiązanym bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową (zgodnie z art. 221 Kodeksu cywilnego).
- Sprzedawca – podmiot prowadzący Sklep, wskazany w §1 ust. 2.
- Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży towarów w rozumieniu Kodeksu cywilnego, zawierana pomiędzy Sprzedawcą a Klientem za pośrednictwem Sklepu.
- Towar – produkty oferowane w Sklepie, będące przedmiotem Umowy sprzedaży.
- Formularz zamówienia – formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający złożenie zamówienia.
- Newsletter – bezpłatna usługa, dzięki której Klient może otrzymywać od Sprzedawcy informacje o nowościach i promocjach w Sklepie drogą elektroniczną.
§3. Zasady korzystania ze Sklepu
- Klient zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z prawem oraz z postanowieniami niniejszego Regulaminu.
- Warunkiem dokonania zakupu w Sklepie jest założenie konta lub wypełnienie Formularza zamówienia bez rejestracji.
- Klient zobowiązuje się do podania prawdziwych danych osobowych podczas składania zamówienia oraz ich aktualizowania w przypadku jakiejkolwiek zmiany.
- Wszelkie treści dostępne w Sklepie, w tym opisy i zdjęcia produktów, są chronione prawem autorskim i nie mogą być wykorzystywane bez zgody Sprzedawcy.
§4. Składanie zamówień
- Klient może składać zamówienia za pośrednictwem Sklepu 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
- W celu złożenia zamówienia Klient wybiera produkt, dodaje go do koszyka, wypełnia Formularz zamówienia i dokonuje płatności.
- Potwierdzenie złożenia zamówienia oraz jego przyjęcia do realizacji następuje poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres podany przez Klienta.
- Umowa sprzedaży zostaje zawarta w momencie otrzymania przez Klienta potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez Sprzedawcę.
§5. Ceny i metody płatności
- Wszystkie ceny towarów podawane są w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek VAT. Ceny nie zawierają kosztów dostawy, które są doliczane do zamówienia na końcowym etapie składania zamówienia.
- Klient może wybrać jedną z następujących form płatności:
- Przelew bankowy,
- Płatność online za pośrednictwem systemu płatności Przelewy24.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów, jednak zmiana cen nie dotyczy zamówień już złożonych.
§6. Dostawa
- Dostawa zamówionych towarów realizowana jest na terytorium Polski oraz innych krajów Unii Europejskiej, zgodnie z informacją podaną na stronie Sklepu.
- Czas realizacji zamówienia wynosi od 3 do 8 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie Sprzedawcy, chyba że w opisie produktu podano inny termin.
- Dostawa realizowana jest za pośrednictwem Paczkomatów.
- Koszty dostawy są zależne od wybranego sposobu dostawy i podawane są podczas składania zamówienia.
§7. Prawo do odstąpienia od umowy
- Klient będący Konsumentem ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji, składając jednoznaczne oświadczenie (np. listownie, pocztą elektroniczną).
- Klient zobowiązany jest do zwrotu towaru w stanie nienaruszonym, bez śladów użytkowania, na adres Sprzedawcy w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy.
- Sprzedawca zwraca Klientowi wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostawy, nie później niż 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, z zastrzeżeniem prawa do wstrzymania zwrotu płatności do chwili otrzymania zwracanego towaru.
§8. Reklamacje i gwarancje
- Sprzedawca jest odpowiedzialny wobec Klienta za wady fizyczne i prawne towarów zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego dotyczącymi rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
- Reklamacje należy składać w formie pisemnej lub drogą elektroniczną na adres magda@mashto.pl z opisem wady i dowodem zakupu.
- Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od jej otrzymania i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu.
- Jeżeli reklamacja zostanie uznana, Sprzedawca naprawi lub wymieni wadliwy towar na nowy, lub zwróci pieniądze, w zależności od wyboru Klienta.
§9. Dane osobowe
- Administratorem danych osobowych Klientów jest Sprzedawca.
- Dane osobowe Klientów przetwarzane są wyłącznie w celu realizacji zamówienia, kontaktu z Klientem oraz, za zgodą Klienta, w celu wysyłania Newslettera.
- Klient ma prawo wglądu do swoich danych osobowych, ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia.
- Szczegóły dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności dostępnej na stronie Sklepu.
§10. Postanowienia końcowe
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego, Ustawy o prawach konsumenta oraz inne właściwe przepisy prawa Unii Europejskiej.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie Sklepu.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Zmiany Regulaminu nie wpływają na prawa Klientów, którzy złożyli zamówienia przed wprowadzeniem zmian.